Attempto

Izboljšujem osebnostno čvrstost in zavzetost posameznikov za dvig kompetenc in osebne rasti.

Kako Delujem

Vsakodnevni izzivi, tehnološki napredki, hitro se spreminjajoče okolje in čas, ki ga nimamo v izobilju, nas pogosto postavi pred težke preizkušnje. Soočanje z vsakodnevnimi izzivi in stresnimi situacijami lahko (pri)pelje v stiske, če so situacije ponavljajoče. Zavedanje da se odmikamo od samih sebe in svojih občutenj, čustev in pristnosti lahko vodi v številne kronične in avtoimunske bolezni. Potrebujemo nove pristope do življenjskih izzivov. Okolja ne moremo spremeniti ali se mu izogniti, lahko pa spremenimo naš odnos do stresnih situacij ter poiščemo primerna orodja in načine kako upočasniti in opolnomočiti sebe in druge.

 

    Program Delavnic

    Kognitivnih pristopov za krepitev mehkih kompetenc za dobro počutje

    1.

    Ravnanje s čustvi in čustvena abeceda

    2.

    Zdrava miselna naravnanost za dobre medosebne odnose

    3.

    Učinkovito upravljanje časa in postavljanje prioritet

    4.

    Naj stres dela v tvoje dobro

    5.

    Uvedba minimalizma za ravnovesje v življenju

    Komu Svetujem

    ŽELITE OKREPITI VEŠČINE DOBREGA POČUTJA IN IZGRADNJI KULTURE ODPORNOSTI V VAŠI SREDINI?

    Program KREPITEV KOMPETENC ZA DOBRO POČUTJE, je namenjen posameznikom, skupinam in podjetjem ki želijo pridobiti nova znanja in orodja za učenje veščin za boljšo osebnostno prožnost in samozavedanje, kot potenciala za dobro počutje in zdravje.

    Dobro počutje je veščina, ki jo lahko razvijamo z vajo. Verjamem, da je posameznikova odpornost ključna za spoprijemanje s stresnimi izzivi, njegova pozitivna naravnanost in zdrave misli sta elementa, na katera se osredotočamo v programu. Program s štirimi sidrišči Vam pomaga razumeti povezavo med Vašimi mislimi in prepričanji in Vašo interakcijo s svetom z rezultati , ki segajo do povečane osredotočenosti, večje prisotnosti in učinkovitosti do zmanjšanja stresa v življenju.

    Skupinam in posameznikom na delovnih mestih

    Vodstvu v podjetjih

    Skupinam udeležencev na zunanjih dogodkih

    ˝Kognitivno vedenjska preobrazba za večjo radost in zadovoljstvo v življenju˝

    Klaudija Vertacnik

    O Meni

     Za osebno in poslovno okolje oblikujem celovit podporni proces pri prepoznavi simptomov izgorelosti in skupaj ustvarjamo metodologijo promocije zdravja za krepitev dobrega počutja in duševnega zdravja tako na delovnem mestu kot v zasebnem življenju. Metodologija temelji na dejavnikih, ključnih za obvladovanje psihosocialnega tveganja in upravljanje virov.

    Pišite Mi

    2 + 5 =

    Attempto predstavitev

    Attempto predstavitev

    Izboljšujem osebnostno čvrstost in zavzetost posameznikov za dvig kompetenc in osebne rasti. https://www.youtube.com/watch?v=1cYTPx7srkk

    Stres je eden izmed tveganih dejavnikov sodobnega časa.

    Stres je eden izmed tveganih dejavnikov sodobnega časa.

    Čeprav poznamo tudi pozitiven stres, pa se vse pogosteje spoprijemamo z negativnim stresom. Postal je naš vsakodnevni spremljevalec, pogostno se namreč počutimo neprijetno ali celo tesnobno v novi situaciji ali ob novih poznanstvih.  Evolucijsko gledano je stres...

    Kako doseči blagostanje – z minimalizmom

    Kako doseči blagostanje – z minimalizmom

    V današnji družbi prepolni potrošništva, individualizma, prežeti s socialnimi omrežji in oglasi, ki narekujejo kako ustrezati, živeti, biti in (p)ostati mlad in lep, v družbi kjer s praznino medsebojnih odnosov in nasičeni krame materializma, zremo v jutrišnji dan...